mr cheezy Postat 4 maj 2007 Postat 4 maj 2007 Tänkte bara kolla med er om någon vet nån butik som har någon rocka hemma?Är medlem på de flesta nyhetsbrev från butiker jag vet, men det är ju inte alla som har nyhetsbrev eller listor på vad de har i lager. Och man kan ju inte åka runt i hela sverige och titta i varje butik även fast det hade varit kul. Så om det är nån som vet om någon butik som har en rocka hemma så säg gärna till så blir jag glad.//Robin Citera
wrang Postat 4 maj 2007 Postat 4 maj 2007 Ingen i Lerum (Ciklidhuset) vad jag såg idag 2007-05-04 Citera
nemo Postat 4 maj 2007 Postat 4 maj 2007 http://www.akvariumpajobbet.se/kolla under gallerivet ej om det är detta du söker.. Citera
Scooby_doo Postat 4 maj 2007 Postat 4 maj 2007 tror den är för 'söt' för 'Mr Cheezy'... (Potamotrygon motoro)~Henrik Citera
mr cheezy Postat 5 maj 2007 Författare Postat 5 maj 2007 Japp den är nog lite väl söt.. haha wrag: kanon då slipper jag åka dit och titta.. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.