fredrik.tern Postat 23 maj 2007 Postat 23 maj 2007 tjena har ni några bra tips på hur jag ska lösa vattenpåfyllningen under min semester? var kan man få tag på en bra nivåvakt till bra pris?mvh fredde Citera
Scooby_doo Postat 24 maj 2007 Postat 24 maj 2007 kolla närmast akvariehandlare, köp begangnat eller byggen egen. finns många tips på hur man bygger egen billigt här på forumet. (tex. i min tråd finns det en modell från Clas Ohlsson med fiskeflöte som fungerar bra)~Henrik Citera
Draedon Postat 24 maj 2007 Postat 24 maj 2007 jag har ett hemmabygge.. https://www.saltvattensguiden.se/forumet/showpost.php?p=152998&postcount=198 Citera
ramq Postat 24 maj 2007 Postat 24 maj 2007 Ni som har Tunzes osmolator, är ni nöjda?Själv skulle jag inte rekommendera AquaMedic Niveaumat, medan Deltecs Aquastat är en klockren produkt. Den senare har dock ingen pump, så det får kompletteras med i efterhand. Citera
Norberg Postat 24 maj 2007 Postat 24 maj 2007 Jag är jättenöjd med min Tunze!Funkar kanonbra med den optiska sensorn! Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.