Gå till innehåll

akvariebutiken i Strömstad!


Dave

Rekommenderade inlägg

Var där idag och handlade på mig en fisk och en räka, han hade en hel del saltkar! Hade mindre antal fiskar och koraller hemma, men skulle få hem mer ikväll.

Hittade affären på forumet här, verkar ha fört en anonym tillvaro?

Skoj med fler affärer med trevlig personal!

Dave

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Det stora spa hotellet som öppnade nyss har 2st stora saltburkar, så nästan alla fiskar åkte dit. Korallerna är väl hemma hos mig, Tobbe och Kjell (från Ed) ;)

hojta te nästa gång så blir de kaffe (kanske någon kaka om jag inte ätit upp den)

Mvh Robert

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ah Sweet! kaka! låter bra det!

Då får ni ta dyka in i butiken idag, för nu ska han ha nya fiskar! Vet du vad spahotellet heter? tanten har tjötat om att åka på spa o Strömstad är ju en trevlig stad.

Pimo, killen i affären pratade om att han skulle byta lite pumpar o skummare och installera en kalkreaktor, så SPS burk är nog inte långt borta. Skoj att han satsar, för en Vänersborgare så är det inte så långt borta och åka till Strömstad!

Dave

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

han har beställt ati 6x80w och en BM250 till sitt nuvarande korall system. Tror oxå att det blev en aquacare reaktor.(istället för 2x80 och mc500)

det är lite tråkiga alger som ska städas ur till veckan.

sen blir det en seriös koralltrappa (aquamedic) istället för att ha alla koraller bakom varan.

så en ny spsburk ligger nog på is tillsvidare

yes ska dit i eftermiddag.

Mvh Robert

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...