DSB Postat 5 juni 2007 Postat 5 juni 2007 Har en Superflite kylare (Sfligoi) och har slarvat bort instruktionen. Är det nån som vet hur jag sätter igång den efter att den står och blinkar Od? Har fått igång den efter diverse tryckande på knappar men vet ej vad jag gjorde rätt.Jag tar gärna emot en instuktion vad gäller de övriga knapparna också om nån har tid Har tittat på deras hemsida men hittar ingen nedladningsbar instruktion. Citera
Capote Postat 5 juni 2007 Postat 5 juni 2007 Varmt i Skövde?OD blinkar i upp till 5 minuter när du ansluter controllern, detta för att spara komressorn.För att ställa in temperatur börvärde)Tryck ned P (displayen visar SP) ställ med up/ned-pilarnaFör att ändra känslighetTryck ned P tills den visar OFS, tryck ned-pil tills den visar H-set, tryck P Visar nu inställd känslighet, ändra till önskad känslighet(ej under 0,5 grader) och spara med Peller vänta 10 sekunder så lagrar den inställd känslighet automatiskt.Sen kan man justera tempsensorn, men jag kommer inte ihåg hur man gjorde det och min är inte igång ännu. Citera
DSB Postat 6 juni 2007 Författare Postat 6 juni 2007 Tja.. inte mer än hos dig antar jag, men tänkte det var lika bra och sätta igång den när fanns lite tid över:)Tack för beskrivningen. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.