Gå till innehåll

Vilken fisk rekommenderar ni?


DaTrucka

Rekommenderade inlägg

Karet är på 375 liter innehållande 3 Gröna chromis, 2 Percula, 2 Ocellaris, 1 Damselle, 1 Palettkirurg, 1 Gul kirurg och 1 Salarias. Skall skaffa 2 puellarisar.

Något mer jag kan lägga till i fiskväg?

Är ute efter en vacker kirurg som kan tänkas vara lagom lätt till detta kar, tips emottages.

Kan oxå tänka mig någon tryckare, dom verkar ju ha en personlighet.

Kanke både tryckare och kirurg?

Måste oxå tänka på att jag är i regel borta under veckorna då jag jobbar (ledig var 3:e vecka), så dom måste ta pellets som matas i med foderautomat.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Tryckare tycker jag att du ska välja clown tryckare den är helt underbar. Jag blir alldrig trött på att se den och en vacker kirurg tycker jag är hawagensis visst den kosstar en skaplig peng men å anndra sidan får du en som är både atraktiv och velldans aktiv min går och plockar hela tiden, tyvär har jag ingen bild på hawagensisen för närvarande men han finns i artregistret här på SG

post-2341-14468914177825_thumb.jpg

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Du kommer att få många olika svar på det, jag kan bara säga att min har innte rört någon korall enn så länge. Jag tror att det beror lite på hur mycket mat dom får, du vet ju hur det är själv äter du innte tillräkligt så hittar du nogonting att äta på eller hur?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...