masse_86 Postat 1 juli 2007 Postat 1 juli 2007 Hej, är det någon som vet om Zoobutiken i Söndrum utanför Halmstad fortfarande har saltvatten? Sist jag var där så kulle han fixa ny ställning och gången innan det skulle han fixa nytt system, men detta var över ett år sedan?Eller finns det någon annan butik som har salt i Växjö eller Halmstad? Vet att det finns en till i Halmstad men han hade bara ett akvarium med en stackars anemon och några fiskar. Citera
Johan2x Postat 1 juli 2007 Postat 1 juli 2007 Hej, är det någon som vet om Zoobutiken i Söndrum utanför Halmstad fortfarande har saltvatten? Sist jag var där så kulle han fixa ny ställning och gången innan det skulle han fixa nytt system, men detta var över ett år sedan?Eller finns det någon annan butik som har salt i Växjö eller Halmstad? Vet att det finns en till i Halmstad men han hade bara ett akvarium med en stackars anemon och några fiskar.Jag ringde honom för några veckor sen då jag skulle till Halmstad.Han bygger ut affären och är igång igen till hösten eller sensommaren./Johan Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.