martin84 Postat 2 juli 2007 Dela Postat 2 juli 2007 har ett kar med btn slimline bakrund i kan jag ha kvar den när jag skall börja med salt, eller skall den bort? tänket mest om den kan vara giftig eller något.Tack på för hand MVH Martin Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
cougar Postat 2 juli 2007 Dela Postat 2 juli 2007 Naturligtvis sätter dom inga giftiga ämnen i en bakgrund avsett för akvarium. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
wrang Postat 2 juli 2007 Dela Postat 2 juli 2007 Nej då det funkar bra med BTN slimline.Är en smaksak om man tycker det är fint sedan i ett saltvatten men vet några som kör med det Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Heritage Postat 2 juli 2007 Dela Postat 2 juli 2007 Nej då det funkar bra med BTN slimline.Är en smaksak om man tycker det är fint sedan i ett saltvatten men vet några som kör med detJapp, tex jag. Använder BTN slimline som "bakgrund" på ena gaveln eftersom mitt kar står som en skiljevägg med insyn från bägge långsidor samt ena gaveln.Finns bilder på det under hemmabyggen.Det funkar alldeles utmärkt! Dessutom börjar den nu fyllas så smått med kalkalger. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.