Gå till innehåll

Korallen Zucht vs. Korallen Keller


DaTrucka

Rekommenderade inlägg

Ska ner till Frankrike på bilsemester, då blir det ju naturligtvis stopp i butik i tyskland på hemvägen.

Vilken av dessa butiker rekommenderar ni?

Korallen Zucht

Korallen Keller

Själv drar jag mig åt korallen keller då dom har bättre priser, men korallen zucht har ju mer att välja på. F-n svårt det där.

Tyvärr blir det nog bara ett stopp i en saltbutik, har ju familjen med mig så jag vill inte usätta dom för x antal timmar i flera butiker.

Tar gärna emot tips på bra butiker med stort korallutbud i norra tyskland oxå.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Korallenkeller har många roliga koraller men inget slår Korallenzucht. Grymt mycket koraller men det är inte därför man ska åka dit utan det är upplevelsen. Men lämna familjen på något annat ställe när du är där... Man behöver tid att smälta allt...

Och förvänta dig inte att hitta de koraller som står på hemsidan!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ska du åt det hållet så kanske Korallenzucht wendel är nästan lika intressant.

Coburg ligger åt fel håll.

Hmm... helt klart intressant, vi planerar ju att åka till Rust (14mil söder om Leinsweller).

Frågan är då hur utbudet brukar vara där?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm... helt klart intressant, vi planerar ju att åka till Rust (14mil söder om Leinsweller).

Frågan är då hur utbudet brukar vara där?

Vet inte - har aldrig varit där men det verkar vara en intressant anläggning. Han har stora delar av Bernd Mohrs gamla koraller vilket inte är fy skam!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

i positiv eller negativ bemärkelse eller vad?

Tja, mycket var utplockat när vi var där... Och det blir det på en gång vid en ny sändning enligt Thomas. Fast samtidigt fanns det en hel del andra godbitar... Sen missar man en och annan både beroende på att "man inte ser träden för skogen" och för att man (jag) inte har kunskapen.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...