Postat 29 juli 200718 år Jag ska dit i november, tänkte kolla om någon varit där och kan tipsa om hur det är osv.Blir i mitten av november.
Postat 30 juli 200718 år det är jätte stort. man hinner inte se allt på en dag. haj-tanken är gigantisk sist ja va där. (det var ett antal år sen)men det är helt klart värt resan över.
Postat 21 november 200717 år Författare Jäkla nice! bland det bästa på hela resan. tog bara med bilder på vattenlevande djur det finns så mkt mer än de.
Postat 13 februari 200916 år Jäkla nice! bland det bästa på hela resan. tog bara med bilder på vattenlevande djur det finns så mkt mer än de.Ser inte späckhuggare i artguiden. Är det revvänliga och går ihop med min eremit kräfta?
Postat 13 februari 200916 år Författare Jo de är revvänliga om du har ett kar på 5 miljoner liter ska det funka. Eremiterna kan bli käk om inget annat ges även ägaren kan bli käk om inget annat ges
Postat 13 februari 200916 år Jo de är revvänliga om du har ett kar på 5 miljoner liter ska det funka. Eremiterna kan bli käk om inget annat ges även ägaren kan bli käk om inget annat ges Kan man inte ha en i sumpen ?
Postat 13 februari 200916 år jag det går utmärkt! jag har själv en fragg av en o den trivs bra i clownhotellet
Postat 13 februari 200916 år jepp ganska stolt själv faktiskt! tillbehör för en lyckad kloning: vitlökspress,rivjärn, en flaska tabasco, Obs!! glom inte att ta 2 dl softlan ultra. mvh Jerry
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.