Guest reefer Postat 10 juni 2004 Dela Postat 10 juni 2004 Består en DSB av någon speciell sand eller är det bara korallgrus? Finns det någon sida/länk till hur man sätter upp en DSB? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
wrang Postat 10 juni 2004 Dela Postat 10 juni 2004 Hittade massor av läsning då jag sökte på forumet efter DSBBörja med dessa härLänk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Guest reefer Postat 10 juni 2004 Dela Postat 10 juni 2004 Än så länge så har jag förstått ungefär vad en DSB innebär. Men vad för sand behöver jag och vart får jag tag på den? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
christian Postat 10 juni 2004 Dela Postat 10 juni 2004 Zoogiganten kan ta hem Caribseas finaste. Den är inte optimal, men detär nog så bra det blir om du inte hämtar vanlig sand från ex, Lomma. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Guest reefer Postat 10 juni 2004 Dela Postat 10 juni 2004 Om man eventuellt bestämmer sig för att hämta sand i lomma, ska man tänka på något speciellt i sådana fall? T.ex rengöring eller just precis vart man ska hämta den ifrån (typ ute i vattnet eller inne på torra land)? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.