Malta Postat 20 augusti 2007 Postat 20 augusti 2007 Hej idag gick min luftpump sönder! Det som gick sönder var inte själva pumpen utan höljet. Alltså pumpen har 2 uttag för luft, nu har en brutits av och jag kan inte koppla en slang dit. Jag har försökt att limma utan framggång. Jag undrar om det går att beställa höljet separat? Vad ska jag göra?Så länge får jag ta upp skummaren och köra med mekaniskt filter så länge. Jag skickade ett mail till PWSS för att se om det är ngn garanti eller liknande, han kanske kan skicka ett hölje till och med.FAN vad jag svor när den gick sönder. Citera
Aqua_Max Postat 20 augusti 2007 Postat 20 augusti 2007 Gick den av i samband med att du försökte dra av slangen? I så fall skulle du ha klippt av slangen nära nippeln och sedan snittat ett par tunna skåror med ett rakblad längsmed slangstumpen, så att du istället för att dra i slangen kunde skala av stumpen. Citera
Malta Postat 20 augusti 2007 Författare Postat 20 augusti 2007 grejjen är att själva saken (röret man kopplar slangen till) sitter i ett hål så att säga, vilket skulle komplicera ett sådant ingrepp . fan Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.