Peppz Postat 22 augusti 2007 Postat 22 augusti 2007 Vet nån var man kan få tag på just, Coralifes Marine tank clarifier? Citera
Peppz Postat 22 augusti 2007 Författare Postat 22 augusti 2007 kolla hos PWSSHm, dock var de bara 237ml flaskor, jag tänkte mig en liters flaska.Men tack för ditt svar iaf! Citera
Laggeman Postat 23 augusti 2007 Postat 23 augusti 2007 Hör med Patrik om de kan ta hem en större flaska, eller om du kan få mängdrabatt. Citera
Halogen Postat 23 augusti 2007 Postat 23 augusti 2007 Vet nån var man kan få tag på just, Coralifes Marine tank clarifier?Hej, ar det nagon som har koll pa vad produkten innehaller, och vadd blir effekten?`/pp Citera
Peppz Postat 23 augusti 2007 Författare Postat 23 augusti 2007 Hej, ar det nagon som har koll pa vad produkten innehaller, och vadd blir effekten?`/ppIngen aning vad de innbehåller, står inget på flaskan.Jag fick det rekomenderat av en akvariehandlare för o få bort trådalger, och de funkar. Går segt som attan men försvinner gör både tråd och bubbelelgerma, måste säga att vattnet blir klarare oxå. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.