Gå till innehåll

Flera tryckare i samma kar?


Vargklo

Rekommenderade inlägg

Jag håller som bäst på att sätta upp ett Fish Only, och en av mina kommande invånare ska vara en picassotryckare. Övriga invånare ska vara en fjärilsfisk, en liten angelfish, och en powderblue surgeonfish. Nu funderar jag om det kanske skulle gå att få in en tryckare till - en niger triggerfish (odonus niger). Funkar det med två triggers i samma kar? I så fall, vad är villkoren (storlek, introduktion samtidigt, etc.)?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Har en picasso och en niger ihop utan problem de hade även sällskap av en clowntryckare ett tag.

Tack för det! Jag har just kommit till samma slutsats efter att ha läst många trådar på RC. Dina fiskar kanske kommer på marknaden snart, om jag förstått dina planer rätt?

PS - Min picasso kommer jag att hämta från Triton på lördag, den är ca 4 cm lång. Nigern är ca 8-9 cm lång och kommer från en annan medlem på forumet. Jag planerar att släppa dem samtidigt på lördag för att undvika att någon av dem revirar in sig för fort. Kanske är jag alltför försiktig? Men nu gick det i alla fall att synka kalendrarna så. Vi får se vem som blir kung av de två ;)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...