Gnarkill Postat 9 september 2007 Dela Postat 9 september 2007 jag har tidigare nämt i en tråd om sjöborrar att jag har en brun lila aktig ensam i mitt kar den är hyfsat stor och så men det värsta med den är att den äter ju kalk alger från stenarna som en dåre fan den hyvlar ju en sten nästan helt fri från kalk alger på en vecka ungefärär detta normalt eller? är de någon annan som har samma sak med sina?? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Peppz Postat 9 september 2007 Dela Postat 9 september 2007 Vissa sjöborrar äter kalkalger, ja.Ett tips kan ju vara att läsa på innan du köper grejjer. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
greger Postat 9 september 2007 Dela Postat 9 september 2007 såvitt jag vet äter alla sjöborrar kalkalger tämligen effektivt Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Gnarkill Postat 10 september 2007 Författare Dela Postat 10 september 2007 alltså det gör ju inte något för mig att den äter algerna men jag bara tyckte att den åt otroligt mycket kalkalger för att bara vara en Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
a.nilson Postat 10 september 2007 Dela Postat 10 september 2007 jag ska kasta ut min nästa gång ja ser den. äter ju fan upp alla kalkalger där e. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.