Guest sgadrian Postat 25 juni 2004 Postat 25 juni 2004 Är det någon som vet ifall man kan få tag i den sk. flex-pvc som de har i USA i Sverige? Någon som beställt från USA?mvhSven Citera
Guest sgadrian Postat 25 juni 2004 Postat 25 juni 2004 Nu när jag kollar på ex. www.savko.com så ser flexible-pvc precis ut som vanlig pvcslang. Är det vanlig pvcslang eller har jag missat något? Pvcslang borde vara limbar med tangit eller har jag fel? Citera
wrang Postat 25 juni 2004 Postat 25 juni 2004 Antar att det är denna du menar!?Kolla med Kenjo han har precis varit i USA eller är där nu. Skulle visst köpa nån PVC-slang med dig hem Citera
Guest sgadrian Postat 26 juni 2004 Postat 26 juni 2004 jag tror jag skall beställa hem lite och se ifall det är samma. Postar här när jag fått hem det. Citera
Guest Kenjo Postat 28 juni 2004 Postat 28 juni 2004 Det är inte samma. Det ser inte ut så ialla fall vad jag kan se på min. Men jag är inte helt hundra kanske finns liknande här men jag har inte sett någon där jag kollat. Säkert kollat med 10 olika firmor.Men skall ta med en bit av min pvc slang till en handlare och höra om dom kan få hem samma typ av slang och i olika dim. Åter kommer när jag vet mer.//Kenjo Citera
Guest sgadrian Postat 28 juni 2004 Postat 28 juni 2004 Det är inte samma. Det ser inte ut så ialla fall vad jag kan se på min. Men jag är inte helt hundra kanske finns liknande här men jag har inte sett någon där jag kollat. Säkert kollat med 10 olika firmor.Men skall ta med en bit av min pvc slang till en handlare och höra om dom kan få hem samma typ av slang och i olika dim. Åter kommer när jag vet mer.//Kenjo Great! Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.