Ricke Postat 3 oktober 2007 Dela Postat 3 oktober 2007 HejDet är så att min gulblå djävul noppar på mina sinularia så de ej vill slå ut, han låter bli alla andra koraller men just de 2 ska han picka på. Finns det något att göra eller är det bara att göra av med den?Han är på allt o pickar iofs, men just de 2 korallerna stör jag mig på. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Hultis Postat 3 oktober 2007 Dela Postat 3 oktober 2007 lyckas du få upp den så är det ju ett + men där önskar jag dig lycka till annars tror jag det är svårt att få den att ge sig med noppandet för det är väl knappast i brist på mat? men men kanske bara att gilla läget, jag har samma sak med min kejsare som tillintet gör lps:erna och noppar sönder mjukisarna och knaprar acroporor.. lydnads kurser för fiskar kanske?? hehe Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ricke Postat 3 oktober 2007 Författare Dela Postat 3 oktober 2007 Kanske slutar när det kommer i mer fisk? jag får väl gilla läget om jag ska skaffa en dvärgkejsare sen så. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.