mikaelglad Postat 4 oktober 2007 Postat 4 oktober 2007 Hej ja ska åka till England (Manchester) och kolla på fotboll och undrar om det är någon som känner till någon saltvattensbutik i Manchester och vad man ska köpa där som e billigt gentimot svenska priser? tacksam för svar. Citera
Ingvar Hellmalm Postat 4 oktober 2007 Postat 4 oktober 2007 England har blivit extremt dyrt om Sverige =100 så England 137. Jag tror dock att man kan hitta en del billig elektronik (oftast importerad från US) Citera
Mattias L Postat 7 oktober 2007 Postat 7 oktober 2007 Valuta kursen SEK vs £ gör inte priserna särskilt attraktiva i UK för svenskar. Jag har varit runt en del i olika affärer i UK (dock inte i M-chester) och tycker att priserna generellt är som i svenska butiker (i vart fall för levande). TMC saluför skummare, Ca-reaktorer etc till mycket konkurrenskraftiga priser. Jag har inte provat dessa produkter själv men har hört av andra att de är helt klart i linje med ex. Aqua Medic kvalitetsmässigt och vad gäller prestanda. Jag har inte sett TMC's produkter i Sverige ännu. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.