wrang Postat 1 juli 2004 Postat 1 juli 2004 Ni som har en deltecpump modell 4040.Har jag fattat det rätt att det finns 3st olika lägen på denna, om så vad skulle det vara för flöde på de olika stegen?? Citera
xedar Postat 1 juli 2004 Postat 1 juli 2004 Instruktioner för användning:Deltec HLP pumpar kommer med en standard 3 stegs-selektoromkopplare. Intervallkontrollen kopplas till pumpenmed hjälp av en kontrollkabel. En potentiometer med en på/av funktion kommer starta/stanna intervallfunktionen ochmöjliggöra inställandet av intervallperioden.Normal pumpanvändning:- välj nödvändig effekt på pumpens 3 stegs-selektor.- stäng av potentiometern på intervallkontrollen.intervallfunktion- välj minimigränsen på 3 stegs-selektorn (steg I eller steg II).- vrid potentiometern på intervallkontrollen till "on" (=på) och vrid medurs för att ställa intervalltiden.Pumpen kommer sedan gå mellan det valda nedre steget och steg III. När steg III är igång lyseren grön diod.- intervalltid min. 6 sekunder, max. 180 sekunder.eller du har kanske läst detta?? Mvh Mikael Citera
TedA Postat 1 juli 2004 Postat 1 juli 2004 Jag vet inte vad den har för flöde på hastighet I och II för det står inte någonstans. Men i hastighet III har den flöde på 4500 liter i timmen. Det känns som om det är en tredjedel på steg och i så fall skulle det bli I=1500 och II=3000. Men det är bara en gissning. Detta gäller om det är en utan intervall. Annars se ovan.// Ted Citera
wrang Postat 1 juli 2004 Författare Postat 1 juli 2004 Ja det var en vanlig jag tänkte på ingen intervall Citera
wrang Postat 10 april 2005 Författare Postat 10 april 2005 Någon som vet exakt vad den ger för flöde i steg 1?? Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.