fälgöra Postat 24 oktober 2007 Postat 24 oktober 2007 har funderat ett tag nu och nu har jag tänkt mig att starta upp ett 245 liters kar men så e det så att jag undrar över en sak..jag vill bygga en sump till karet och jag vill veta vad sumpen ska inehålla.. finns det någon som har en ritning på en sump så skicka gärna den till mig Citera
Jaken Postat 24 oktober 2007 Postat 24 oktober 2007 Jag tänkte länka till artikeln om Sumpar här på guiden.Men det verkar inte finnas några artiklar för tillfället. Skickar PM till Admin så att han kan kika på det. Återkommer.https://www.saltvattensguiden.se//index.php?option=com_content&task=category§ionid=5&id=27&Itemid=39 Citera
wrang Postat 24 oktober 2007 Postat 24 oktober 2007 Kanon bra fakta om hur man bygger och får en sump att funka..Del 1Del 2Del 3Jaken:Olika artiklar om sumpar hittar du i artikeldelen Saltvattensguiden.se - Artiklar - Artiklar som medlemar skrivit Sump med mangroveskott Sump med refugium Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.