Gå till innehåll

Bilder från oceaN - 325liter


Guest oceaN

Rekommenderade inlägg

Guest oceaN

Startade om mitt 325 literskar igår med nya strömar och nytt fräscht vatten! Hade tänkt att jag ska fotografera karet under dess utveckling, och även lägga upp en del bilder här då och då när jag har tid!

9_juli_-_sido_vy2.jpg

Sidovy dagen efter uppstart! Jag lär väl möblera om stenarna ett flertal gånger tills jag blir nöjd..

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Guest oceaN

9_juli_-_front.jpg

Helbild! Pumpar kommer att gömmas då jag har flyllt på med mer levandesten. Boxen som jag byggt själv kommer antagligen att målas svart vid ett senare tillfälle

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Coolt med panoramaglas...

Har dock hört nån som tyckte det va svårt att hålla rent?

Vad e din åsikt oceaN?

Sen håller jag med dej, göm all teknik!

Jag ska hålla ett öga på ditt kar....

så du inte glömmer tekniken! smiley2.gif. smiley2.gif. smiley2.gif.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Guest oceaN

Varför skulle det vara svårare att hålla rentän de vanliga? smiley2.gif.Själv så kan jag inte se någon skillnad gällande rengöring i alla fall, då jag har haft vanliga rektangulära kar innan.

Gör du så, alltid bra att ha någon som håller koll på att man sköter sig =)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 månad senare...

Karet har nu stått igång i ca 1½ månad och jag tycker att det har blivit dags för lite uppdatering!

Allting har gått mycket bra än så länge och alla vattenvärden är kanon. Tänkte att jag skulle slänga upp några nyabilder..

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Tack så mycket smiley1.gif

Köpte den igår. Har hört att det ska vara svårt att få dem att äta och därför vara klacifierad som en svår fisk. Min tog dock artemian imorse med glädje smiley37.gifPå bilden så lurar kameran ögat att fisken ser stor ut. I verkligheten så är det bara en liten ung fisk på ca 9cm smiley2.gif.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...