Postat 25 november 200718 Är Vad Àr det för skillnad pÄ gramma loreto och pseudochromis paccagnellae? För ett ovant öga ser dom iallfall rÀtt lika ut. NÄgon som vet nÄt om dom, beteende, utfodring, i kombination med andra osv? Den sistnÀmda har jag ju lÀst om pÄ guiden men den första? TÀnka lÄta mina clowner fÄ nÄgra kompisar. HÀlsningar Jenn
Postat 25 november 200718 Är Inte alls svÄrt faktiskt.pseudochromis paccagnellae har en knivskarp grÀns mellan de tvÄ fÀrgfÀlten. gramma loreto har en suddig övergÄng.
Postat 25 november 200718 Är Författare nu skÀms jag... ha ha ha Den bilden jag sÄg var inte alls sÄ bra. Det fÄr nog luta Ät paccagnellaen. Den var finare.
Postat 25 november 200718 Är jag har för mig att paccagnellaen kan vara betydligt mer aggressiv Àn Loreton, har inte haft nÄgon sjÀlv sÄ det Àr ingen egen erfarenhet, men har lÀst att de kan bli riktiga terrorister. Har dÀremot en Loreto och den Àr vÀldigt fredlig av sig
Postat 25 november 200718 Är Gramma Loreton har fÀrg pÄ fenorna vilket Pseudochromis Paccagnellae saknar.Tycker personligen att Gramman Àr snyggare, den jag har Àr vÀldigt fredlig av sig.
Postat 25 november 200718 Är Författare ehh.. nu blev det ju jÀttesvÄrt. Tack för svaren iallafall. HÀlsningar Jenn
Postat 25 november 200718 Är Pseudochromis paccagnellae kan bli en terrorist i akvariet om man har otur! SÀrskilt om akvariet Àr litet.Jag skulle vÀlja Gramman! Vacker, trevlig och stillsam firre!
Postat 26 november 200718 Är Pseudochromis Paccagnellae: LÀttskött fisk som tÄl det mesta ganska aggressiv. Billig fiskGramma loreto : Ganska svÄr faktiskt och mycket kÀnsligare i början men nÀr den har etablerat sig Àr den lÀttskött, koppa i den sakta och lÄt det ta ganska lÄng tid. Àr fredlig av sig i allmÀnhet. Dyr fisk
Postat 26 november 200718 Är Jag har inte haft nÄgon sjÀlv men har för mig att Pseudochromis Paccagnellae kan vara ganska elak mot rÀkor.
GĂ„ med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.