Jocke Postat 28 november 2007 Dela Postat 28 november 2007 Tjenare!någon som har en manual till Iks aquastar alpha ph modul?.Köpte en begangnad fanns ingen manual med.Har kollat på IKS hemsida men hittar ingen där.MVH Jocke Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
wrang Postat 28 november 2007 Dela Postat 28 november 2007 Hittade denna hoppas att det kan hjälpa dig.Manualen är på engelskaEngelsk_Manual_IKS_alpha_PH.pdf Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Jocke Postat 30 november 2007 Författare Dela Postat 30 november 2007 Tack så mycket.nu kan man äntligen börja att använda controllern. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Jocke Postat 12 januari 2008 Författare Dela Postat 12 januari 2008 har problem med min controller.den stänger av sig fast att jag har ställt in så att den inte ska stänga av sig när den håller på och controllerar ph.Jag använder den till att styra ph:t i min reaktor.någon som vet vad det är för fel.Om jag gör en fabriks reset på den måste jag då kalibrera om proben?. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
tropfrog Postat 13 januari 2008 Dela Postat 13 januari 2008 Vad har du ställt den på för kontroll resp alarmvärden?MVHMagnus Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Jocke Postat 13 januari 2008 Författare Dela Postat 13 januari 2008 kontroll max 6,5min 6,0alarm max 9,0min 5,0 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Jocke Postat 14 januari 2008 Författare Dela Postat 14 januari 2008 Jag tror att det är så att min styrskena inte ger min IKS dator någon ström så den står och drar ur batteriet. någon som har lust att öppna sin skena och kolla dom inringade kablarna och titta om den gråa kabel ska sitta någon stans.vart ska jag mäta på kontakten för att se om det kommer någon strömoch hur mycket ska det komma. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.