acuario Postat 4 december 2007 Postat 4 december 2007 Finns i länkar och jag undrar lite om någon har något att säga om denna webbutik? Är de bra, dåliga? Är det någon som har erfarenheter därifrån? De är ju billiga och jag som har börjat med zeovit blir ju glad när man ser deras priser ville bara checka lite innan ev beställning.
Holma Postat 4 december 2007 Postat 4 december 2007 Har handlat där en gång och har bara positivt att säga om dem.Snabb leverans och inget strul..
gladiator Postat 4 december 2007 Postat 4 december 2007 Har handlat där flera ggr och är jätte nöjd !MVh Johan
Hellman Postat 4 december 2007 Postat 4 december 2007 Handlat där en gång och kommer definitivt att göra det igen!!Mvh Esbjörn
acuario Postat 4 december 2007 Författare Postat 4 december 2007 Mest positiva omdömmen hittills. Jag tror jag vågar prova och skicka efter ett par zeovitpreparat. Tackar för svaren men fortsätt gärna att dela med er om era erfarenher.
Vargklo Postat 4 december 2007 Postat 4 december 2007 Moderator's upplysning: Tråden låses. Diskussionen i just denna tråd råkade bli harmlös, men det kunde lika gärna gått andra vägen. Handlaren i fråga är inte annonsör på SG, och hade inte kunnat försvara sig om det framkommit kritik mot dem. Om ytterligare medlemmar har synpunkter att lämna på handlaren i fråga så görs det lämpligen till trådstartaren via PM.
Rekommenderade inlägg