Gnarkill Postat 5 december 2007 Postat 5 december 2007 Angående levande sanden kan man stoppa i den även fast man har fiskar i akvariet?har köpt aragalive bahamas oolite och tänkte stoppa i den idag??Moderator's upplysning: Med hänvisning till att din fråga redan blivit ställd i en annan tråd och du nu har fått svar så kan vi låsa tråden. Tänk på att du skall skriva en rubrik som beskriver innehållet i tråden./Moderator
pimo Postat 5 december 2007 Postat 5 december 2007 du kanske borde ändra din rubrik så att det den ger en aning om vad du behöver hjälp med, samt ta bort några frågetecken.
alofstrand Postat 5 december 2007 Postat 5 december 2007 jag har levande sand och den jag köpte skulle man hälla i direkt i karet och allt har gått bra för mig både koraller och fisk mår bra
totto Postat 5 december 2007 Postat 5 december 2007 Jag la i levande sand i mitt kar i söndags och det gick galant, vattnet blir lite grumligt men det la sig efter ett dygn, om du har möjlighet till mekanisk filtrering så klarnar det snabbare, och alla koraller å fiskar mår prima, fick bara blåsa rent vissa koraller som fick lite sand på sig.
Rekommenderade inlägg