pkarl Postat 22 december 2007 Postat 22 december 2007 Hej!I vår lägenhet har vi ett bedrövligt lågt vattentryck som kommer ut från kran. ca 1,5 - 2 bar varierar det emellan.R/O utrusningen som jag har kräver mellan 4-6 bars tryck för att fungera som det är tänkt.Så min fråga är, hur sjutton skall jag fixa detta problem? Vore väldigt tacksam för svar!HälsningarPatrik Citera
metcrue Postat 22 december 2007 Postat 22 december 2007 Det finns pumpar som man kan koppla på för att öka trycket. Kolla runt bland handlarna, någon har säkert. Citera
wrang Postat 23 december 2007 Postat 23 december 2007 Hejsan du skaffar en booster som pressar upp trycket denna går på 12 eller 24 V och sätts innan osmosen.Tex dennaLänkHar letat själv runt lite å dessa ligger på ca 1500kr och uppåt Citera
pkarl Postat 23 december 2007 Författare Postat 23 december 2007 Ok!Tackar för svaret av er både. Blir nog till att beställa en sådan du rekommenderade wrang. Verkar ju smidigt!God JulPatrik Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.