Postat 30 december 200717 år hej vi har hittat en liten rödögd krabba i vårt kar. undrar om nån vet vad det är för sort.den är grå-brun i färgen har knallröda ögon och den är inte hårig. fick ingen bra bild på den eftersom den gömde sig i stenen. kanske kommer nån sen
Postat 31 december 200717 år Har en precis likadan och har inte förlorat något så den är nog bara en liten filur som vill bo i ditt kar.Mvh Thomas
Postat 31 december 200717 år Har en likadan sådan men som är väldigt stor tycker jag ca 7 cm typ...Min ser mest farlig ut men verkar vara ganska snäll...hoppas att din är likadan..Gott nytt år,Sunny
Postat 2 januari 200817 år Jag har ett tiotal av den sorten i mitt akvarium utan att ha märkt att de ställer till ofog.Men det råder delade meningar om den på Meerwasserlexikon, vissa skrivit att de fått problem med dom.http://www.meerwasser-lexikon.de/de/58/1120/Paractaea/monodi.htmDär kallas den Paractaea monodi, (med brasklappen att det antagligen är fel namn)Här är en bild på en av mina.
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.