idaida Postat 20 januari 2008 Författare Postat 20 januari 2008 Dette är förste gangen jag har sett honom som han INTE har stukkit i veg. Det blir nog flera bilder med tiden.
Illustratören Postat 20 januari 2008 Postat 20 januari 2008 Min blir tamare och tamare. De vänjer sig till sin omgivning med tiden om har man akvariumet på en plats där det finns människor eller där man själv är mycket så blir dom snabbt vana. Om de sedan inte hittar någon mat i LS:en utan blir mer beroende av dig för att få föda tar det inte så lång tid innan dom börjar förknippa dig med käk.Jäkligt rolig den såg ut din mantis. Fina färger också.
Sunny Postat 21 januari 2008 Postat 21 januari 2008 Coolt !! riktigt läcker faktiskt.... nu väntar jag bara in min får se om den blir lika cool som din Fortsätt lägga upp bilder Mvh,Sunny
sajbersimon Postat 24 mars 2008 Postat 24 mars 2008 Är det verkligen 128L? Ser ut som det är ett clownhotell...Vad heter akvariumet då, märke? Blev riktigt sugen på ett sådant här kar om det nu var på 128L
idaida Postat 24 mars 2008 Författare Postat 24 mars 2008 Hej! Det är exact det samme, bara lite större. Märket är Boyu.
Rekommenderade inlägg