Richard Postat 25 november 2013 Författare Postat 25 november 2013 Jag och pikkenix på forumet har flyttat ihop kan man säga . Vi har iaf kontor ihop och bestämt att vi behöver liva upp stämningen lite med ett korallkar.Har idag beställt ett nytt kar och beräknar vara igång vid jul Citera
Richard Postat 25 november 2013 Författare Postat 25 november 2013 Jag är fortfarande helt såld på min tidigare inriktning med mycket färg så det blir acan, scolymnia och knappar. Pikkenix vill ha acroporer så vi får nog samsas lite. Nedre delen blir min och han får ta toppen. Inte mycket fisk iaf.Hur är dagens utbud med fina storpolypiga i affärerna? Har redan börjat kolla på tyska butiker med fina koraller och är sugen på att göra en beställning. Citera
salar Postat 25 november 2013 Postat 25 november 2013 Triton har alltid nått som passar dig.Du får väl ta en tur till storstaden.Patrik Citera
Richard Postat 25 november 2013 Författare Postat 25 november 2013 Det får bli så vid tillfälle, har tyvärr inte lika mycket tid och ork till skojresor längre. Ska hur som helst bli kul att få igång ett kar igen med allt det innebär Citera
toompa Postat 25 november 2013 Postat 25 november 2013 Riktigt snygg balja Nått liknande möbelmässigt jag tänkt mig fast rumsavdelare Citera
adddo Postat 26 november 2013 Postat 26 november 2013 Hehe kul att du är på G igen Richard! Ja jag har ett kar som mest bara tuffar på just nu.. Frugan har också ett igång igen. Citera
Richard Postat 31 december 2013 Författare Postat 31 december 2013 Nu börjar fikahörnan på kontoret bli klart. Vi har faktiskt varit mycket effektiva och det har flutit på bra.Gott nytt år Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.