1275GT Posted January 12, 2008 Share Posted January 12, 2008 hittade denna på rutan nu. e den bra eller anus? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingvar Hellmalm Posted January 12, 2008 Share Posted January 12, 2008 Nakensniglar är otroligt svårbestämda! Håll ett öka på denna och om du ser att den gör någon skada ta bort den då. (påminner om en jag hade som åt mjukkoraller). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
greger Posted January 12, 2008 Share Posted January 12, 2008 ofta har dom sitt speciella utseende för att inte synas när dom har nåt jäkelskap för sig, så den där skulle jag klassa som suspekt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
1275GT Posted January 12, 2008 Author Share Posted January 12, 2008 ok tack för svar.tappade honom när jag skulle plocka upp honom.landade på mina palythoa å blev uppäten av dom:)så slutet gott. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lakestream Posted January 12, 2008 Share Posted January 12, 2008 Ser farligt lik ut en "Montipora Eating Nudiebranch". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts