Bengan Postat 26 januari 2008 Postat 26 januari 2008 Jag lyckades fånga krabban i mitt lilla kar. Frågan är om han ska få komma tillbaka eller om han ska flytta någon annanstans. Behöver er expertis. Citera
Keek Postat 26 januari 2008 Postat 26 januari 2008 Kanske en Mithrax http://www.meerwasser-lexikon.de/eng/58/1892/Mithrax/sp.%2001.htm Citera
Bengan Postat 27 januari 2008 Författare Postat 27 januari 2008 Tack för svaret! Han fick inte komma tillbaka i karet. Citera
Laggeman Postat 28 januari 2008 Postat 28 januari 2008 Har du den kvar någonstans? Om du kommer på träffen på lördag så kan jag ta den. Citera
Bengan Postat 28 januari 2008 Författare Postat 28 januari 2008 Det var synd att jag inte tänkte på det. Han fick åka Gustavsbergs berg och dalbana. Det var dumt av mig att inte tänka på det. Synd. Citera
Bengan Postat 28 januari 2008 Författare Postat 28 januari 2008 Jag ska ha små blennider eller gobys i karet och han är mycket större än dem. Ville inte ta risken att han skulle mumsa på mina fiskar i framtiden. Det var lättare att plocka ur honom innan alla koraller och andra djur kommit i karet. Det var väl därför, sen om det var tokigt vågar jag inte svara på. "Better safe than sorry" Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.