Halogen Postat 29 januari 2008 Postat 29 januari 2008 Hej,Är det någon som har erfernhet av oceanrunner pumparna?Tänkte på OC6500 till mitt odlingssystem.Tacksam för tips./ Hälsningar Pär Citera
Illustratören Postat 29 januari 2008 Postat 29 januari 2008 Jag har bara erfarenhet av en enda oceanrunner så jag vet inte om jag ska yttra mig men du får göra en egen bedömning =-)Pumpen är stor som en BigPack, drar mycket el, blir varm, dåligt fäste och låter mer än min Aquabee. Vad mer kan jag säga JO min pump går inte att använda som utvändig pump då det droppar vatten från den någonstans i en skarv.Med andra ord ångrar jag köpet ha ha ha..... Citera
maca Postat 29 januari 2008 Postat 29 januari 2008 jag har en OC6500 som jag använde till ett tidigare akvarium, som Mattias säger så är den stor, låter en del och blir releativt varm dock är det bra knuff i den enligt min erfarenhet. Citera
Lasse Postat 29 januari 2008 Postat 29 januari 2008 Jag har använt ett antal under årens lopp och det är bra skjuts i dem och de har ganska så lång livstid. det är främst 6500 som jag har erfarenhet av och i förhållandet till priset är det en bra pump, tycker jag.MVH Lasse Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.