Gå till innehåll

Hjälp med ljus


Karin B

Rekommenderade inlägg

Jag måste köpa nya lysrör till karet och sitter och kollar på PWSS hemsida.Det här är ju rena grekiskan för mig.Kan någon hjälpa mig? Jag behöver ett blått och ett vitt rör så mycket vet jag iaf.Jag har två stycken 250 watt BLV 14000 tända 8 timmar om dagen så rören kommer bara att vara,mer eller mindre,"nödbelysning". Jag har sökt här på forumet om tips men inte funnit någon hjälp. Nu har jag ett osram 67 som jag varit nöjd med men PWSS hade inte det så nu måste jag ha något annat. Plus ett vitt .

Vore verkligen tacksam för hjälp

Mvh Karin

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Hej Björn

Jag tänkte ändå beställa lite från PWSS och det är behändigast att ta allt från samma ställe.Jag har ett blått och ett vitt rör nu och två blå skulle nog bli för mycket i min smak.

Christer,du förstod nog inte min fråga.Namn och beteckningar på rören säger mig ingenting.

Och att Ted liksom PWSS har mycket att välja på gör ju det hela än värre.

Det är just det som är mitt problem.

Mvh Karin

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

PWSS har Ble Actinic, ungefär samma som osram 67. Och Marine white eller Ocean white, är vita rör. Kolla bara så du beställer rätt längd/watt så dom passar i din ramp.

Vilket märke du väljer tror jag inte spelar större roll, det skiljer nog inte mycket på dom rören.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...