lindholm Postat 2 februari 2008 Postat 2 februari 2008 Hej är det någon som vet några bra handskar och hur man får tag i dessa i sverige. Jag hade ett par aqua-gloves från coral life (köpt i usa) som är super men jag lyckade sticka hål i den ena efter två år...dessa var super när man ska flytta runt vassa stenar, brännde kryp och allmänt stöka i akvariet (shipping brukar fungera dåligt från amerikanska internetsäljare)peter Citera
PatriksS Postat 2 februari 2008 Postat 2 februari 2008 Var också på jakt efter sådana där långa handskar. Diskhandskarna är oftast för korta. Citera
Orion Postat 24 februari 2008 Postat 24 februari 2008 brukar inte bi odlare m m ha sådana handskar?kanske en pil åt rätt håll att kolla i nån trädgårds affär eller liknande?Mvh Fredde Citera
NephruruS Postat 24 februari 2008 Postat 24 februari 2008 jo det stämmer fint, har haft en bikupi som jag fick av min systers pojkvän och då hade jag ett par liknande långa handskar Citera
NiXoN Postat 25 februari 2008 Postat 25 februari 2008 Det går säkert att hitta hos dom som handlar med labbtillbehör, dom enklaste modellerna är tillverkade i samma material som tvätthandskar(nitril). Däremot så kan du få räkna med att köpa 5 par eller fler som ett paket inehåller.Du kan leta efte Glovebox handskar, men passa dig vissa material kan kosta en del;)//NiXoN Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.