CizziB Postat 3 februari 2008 Postat 3 februari 2008 Här stod ett litet "skott" av en läderanemon och nån glasros... Men idag när jag tittade så va allt borta och bara ett hål kvar.... Nån som har en gissnig på vad som hänt? Citera
Richard Postat 3 februari 2008 Postat 3 februari 2008 Av hålet att tyda så gick din läderanemon upp i rök. Citera
CizziB Postat 3 februari 2008 Författare Postat 3 februari 2008 Nja om den satt helt 100% fast vet jag inte.... Men både den och glasrosen är helt borta... plus att hålet där dom stod ser mkt större ut....Om nån åt upp den tvivlar jag på, har bara turbosniglar, eremiter och 2st olika pistolräkor... Citera
jimmy Postat 3 februari 2008 Postat 3 februari 2008 Den har inte blåst iväg å hamnat under nån annan sten eller liknande ?Glasrosor kan dra in sig så att dom inte syns om foten sitter i en hålighet på stenen Citera
CizziB Postat 3 februari 2008 Författare Postat 3 februari 2008 Den har inte blåst iväg å hamnat under nån annan sten eller liknande ?Glasrosor kan dra in sig så att dom inte syns om foten sitter i en hålighet på stenenJag har tittat men kan inte se nått.... och den har stått på samma ställe sen vi fick den, så om den skulle ha blåst bort så borde den väl ha gjort det tidigare? Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.