Gå till innehåll

Johan's RSM


JLindgren

Rekommenderade inlägg

Hej!

Har var aktiv läsare på denna sida nu i ett par månader. Tänkte lägga ut lite bilder på mitt Red sea max akvarium.

Ser trevligt ut - antar att bilden i mitten till vänster är mer eller mindre en helhetsbild?

Hur länge har det varit gång?

Och du som har fått igång ett RSM - kan jag besvära om att dirigera över dig till ett par frågor jag har inför den uppstart jag håller på med?

https://www.saltvattensguiden.se/forumet/showthread.php?t=20979

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Kommer ljuset att räcka till för den där bubbletip anemonen? Brukar inte anemoner vilja ha starkare ljus? Ser annars fint ut!

Jag tror anemonen mår fint, den har under dessa 3 veckor jag haft fyrdubblats i storlek sen jag köpte den. Jag ger den en räka varje vecka och från det att jag stoppa i den i karet så har den setat på exakt samma plats, så det verkar ju lovande iaf! Hoppas på det bästa, den är min favorit i akvariet tillsammans med en av clownerna. Har ni föresten något svar på varför den ena clownen stöter ifrån den andra clownen från anemonen? Han tillåter inte den andra att komma i närheten. Kan det bli bättre i framtiden?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...