Bengan Postat 23 februari 2008 Dela Postat 23 februari 2008 Tjena!Idag har mina okinawe goby börjat gnida sig mot varandra samt att de håller varandra i läppen (pussas våldsamt). Är detta ett vänskapligt beteende eller är det frågan om rangordning mellan dem? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
havre Postat 23 februari 2008 Dela Postat 23 februari 2008 Jag TROR 54 är ganska litet för 2 av den arten, FÅTT FÖR MIG att de är väldigt revirhävdande.Mvh Thomas Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 23 februari 2008 Dela Postat 23 februari 2008 gillar dom samma korall ? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Bengan Postat 23 februari 2008 Författare Dela Postat 23 februari 2008 gillar dom samma korall ?Nej, de brukar hålla till på olika koraller. Det varade en kort stund och nu har de återgått till sina "normala" vanor. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ted Camenius Postat 23 februari 2008 Dela Postat 23 februari 2008 De bråkar nog, jag hade 2st i mitt 350 liters o den ena fick oftast stå uppe i ett hörn när det inte var dags att kela. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.