Hjorthen Postat 26 februari 2008 Dela Postat 26 februari 2008 Vad matar man en igelkott med och vad är det minsta akvariet man kan ha den i? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
alofstrand Postat 26 februari 2008 Dela Postat 26 februari 2008 jag gav min lite olika sorters frys varje dag, hade min i ett 300 liters och den växer snabbt, och äter mycket Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Dykaren Postat 26 februari 2008 Dela Postat 26 februari 2008 Jag skulle inte rekommendera den till akvarium under 400 liter. Viktigt att man har ordentlig skumning eftersom de skitar ner en hel del.Igelkottar vägrar ofta att äta mat från botten så man får ha ordentlig cirkulation eller lära den att äta ifrån handen.. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Minerva Postat 26 februari 2008 Dela Postat 26 februari 2008 Får jag sticka in en liten fråga?Gåt det att ha en igelkott med räkor och eremiter? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
saltbjörkan Postat 26 februari 2008 Dela Postat 26 februari 2008 Får jag sticka in en liten fråga?Gåt det att ha en igelkott med räkor och eremiter?Min igelkott fisk har alldrig rört mina emiter eller räkor! inte heller några koraller.Min äter allt man häller i karet =) som tex fryst atema flingfoder mm Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Minerva Postat 26 februari 2008 Dela Postat 26 februari 2008 Min igelkott fisk har alldrig rört mina emiter eller räkor! inte heller några koraller.Min äter allt man häller i karet =) som tex fryst atema flingfoder mmvad är det för sort? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.