Magnus Postat 6 mars 2008 Författare Postat 6 mars 2008 20x80w är rasande fräckt.Med dom investeringarna så vore det inte dumt med butik.Lär ju inte gå att fånga fisk i ett 2000l kar(om du hade tänkt det för försäljning)Men korallerna du har finns det säkert spekulanter på, mycket fina.Jag hade tänkt ha 6 x 250l burkar för fisk + sump. Kul att ha lite plats!Jag har ingen burk hemma och i en liten akvarielokal behöver man inte begränsa sig...
Magnus Postat 6 mars 2008 Författare Postat 6 mars 2008 Tja, någon butik har jag aldrig haft...Men går allt som det ska så blir det säkert några fraggar som går att sälja...Och jag delar lokal/systemen med en polare som är lika galen som jag...
garfish Postat 6 mars 2008 Postat 6 mars 2008 Tja, någon butik har jag aldrig haft...Men går allt som det ska så blir det säkert några fraggar som går att sälja...Och jag delar lokal/systemen med en polare som är lika galen som jag...Definera galen !
Magnus Postat 6 mars 2008 Författare Postat 6 mars 2008 Definera galen ! Ha, ha, exempelvis att åka ner till lokalen kl 22.00 och komma hem mitt i natten...
Rekommenderade inlägg