Robban_fbg Postat 14 mars 2008 Dela Postat 14 mars 2008 Hallå.Akvarium slutar aldrig att förbrylla en. Jag har en klunga Rhodactis på en sten. Mitt i allt sitter det en klung rosa trådar. Tunna som sytråd. Storleken är ca 1x1x1 cm. Bilden är inte den bästa men hoppas att det kan ge en ledtråd. Tänkte på rom men tveksam till det.Tackar för svar. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Jaken Postat 16 mars 2008 Dela Postat 16 mars 2008 Vad på fotot är det man ska titta på, kan du ringa in eller markera på något sätt?1x1x1 cm låter mest som en kub... kanske har du tappat i en tärning? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Orion Postat 18 mars 2008 Dela Postat 18 mars 2008 i mitten av bilden så är en rosaliknande fyrkant,tror han menar den. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Robban_fbg Postat 24 mars 2008 Författare Dela Postat 24 mars 2008 Ja, det är den. jag har en för taskig kamera för att få en hyfsad bild. ska se om jag kan låna en.Ni kan tänka er en rosa sytråd som man rullar ihop mellan fingrarna. Kan inte förklara vad det ska kunna vara. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.