Coralreef.dk Postat 15 augusti 2004 Postat 15 augusti 2004 Så har jeg lige sammensat nogle billeder i par de ganske smukt viser den vækst der kan være blandt koraller hjemme i vores akvarier - i dette tilfælde i mit...Først min lobophyllia der både har fået smukkere farver og også vokset nogle cm :Her er det min hjernekoral der er vokset nok ialt 7-8 cm :Caulustrea fragment der er gået fra 1 hoved til 6 der igen er ved at dele sig :Mørke grøn montipora der trods adskillige fragmenter(også nogle meget store nogle) bare vokser som sindsygt :Dårligt billede det første men en tydelig vækst på vel en 10-15 cm for denne orange montipora :Acropora der først havde 2 små pinde på en fod og nu er 20cm høj med masser af afgrenninger :Hammer koral der er gået fra 1 hoved og 5cm til 5 hoveder og 10-12 cm :Igen en hammerkoral der er vokset en 5 cm(ja den står på et stykke slange da dens "stilk" er meget kort - på denne måde kan den vokse og slangen bliver jo nok dækket af alger med tiden) :Så lidt sker der da :lol:
wrang Postat 15 augusti 2004 Postat 15 augusti 2004 Så trevligt att se men hur längesedan var det du satte i dina frags/skott då de vuxit så mycket
Coralreef.dk Postat 17 augusti 2004 Författare Postat 17 augusti 2004 Hejsa wrangDet er forskelligt fra koral til koral hvor lang tid der er gået. Men alle de koraller der er billeder af har jeg maks haft i et år og det ligger så her imellem med X antal måneder...Har desværre ikke dato på...
Rekommenderade inlägg