Micke_Tj Postat 22 september 2008 Författare Dela Postat 22 september 2008 soffan ärbra skön så det stämmer ganska bra men det händer en hel del faktiskt håller på med en liten lista inför den 28e Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
smulan Postat 23 september 2008 Dela Postat 23 september 2008 Bilden på ditt akvarum när kommer den ? :nya bilder:Eller det är väl som med El-dragningen + El-kontakter till och i bänken, det är ett 1års projekt Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Micke_Tj Postat 23 september 2008 Författare Dela Postat 23 september 2008 bilder kommer efter helgen hos ted då har det troligen hän en del med karet Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
smulan Postat 23 september 2008 Dela Postat 23 september 2008 Kan vi inte få lite före och sen efter bilder ?-bok Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
amatören Postat 23 september 2008 Dela Postat 23 september 2008 nu får du visa lite bilder micke...... Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
smulan Postat 1 oktober 2008 Dela Postat 1 oktober 2008 Nå var är bilderna nu då ?För du kan inte skylla på att du inte har en kemera nu, så fram med dom :nya bilder: Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Micke_Tj Postat 1 oktober 2008 Författare Dela Postat 1 oktober 2008 håller på med bilderna men det tar lite längre tid än planerat har lite grävande i zeolith området som jag skulle vilja ha klart innan jag hämtar sumpennu är allt förutom slangarna limmade iaf så allt som återstår är egentligen en sump Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Micke_Tj Postat 1 oktober 2008 Författare Dela Postat 1 oktober 2008 nåja ett litet foto kan ni väl få Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
smulan Postat 1 oktober 2008 Dela Postat 1 oktober 2008 Var har du gjort av med all den stenen du köpte av BioTedMarin då Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
amatören Postat 2 oktober 2008 Dela Postat 2 oktober 2008 häftigt kar micke......jag har märkt vad du har snackat om....aldrig nöjd Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Freddi Postat 2 oktober 2008 Dela Postat 2 oktober 2008 Det ser ju bra ut !!En Rev pelare och mycket fri botten yta !!! Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Micke_Tj Postat 2 oktober 2008 Författare Dela Postat 2 oktober 2008 Bilden som jag la in är en före bild efter kommer när jag är nöjd med placeringen Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Micke_Tj Postat 6 oktober 2008 Författare Dela Postat 6 oktober 2008 Fortfarande inte riktigt nöjd med stenupplägget.. så inga bilder ännu men dock har jag blivit färdig med all dragning av pvc så imorgon startas hela systemet med sump upp...och jakten efter fisk och koraller har börjat Fiskar planerade ärZebrasoma xanthurus fanns hos Bengan ca 14cmZebrasoma gemmatum Förhoppningsvis har C-life sådana så får ringa dom imorgonAcanthurus Sohal Snowflake clowner finns hos Tmc emellanåt 2steftersom jag väljer att ha lite mindre fisk så blir listan lite roligare ocksåfick tag i en ephyllia hammar idag 25cm så den känns ganska lagom eftersom Sambo helst vill ha lite liv i karet så få det bli en del Lps men dock mest Sps Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 6 oktober 2008 Dela Postat 6 oktober 2008 Låter bra micke..! tur att du är rik mvh manne Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Micke_Tj Postat 8 oktober 2008 Författare Dela Postat 8 oktober 2008 nja särskilt rik är jag inte...................Har bara sparat en massa övertidsersättning Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
petrol Postat 8 oktober 2008 Dela Postat 8 oktober 2008 Nyfiken! Släng upp någon bild. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 8 oktober 2008 Dela Postat 8 oktober 2008 micke, släng upp en bild på sista steninköpet också.. även om en 30kg hög ser liten ut så är det ju 30kg i din balja.min reaktor går nu , tack för rörbitarna.mvh manne Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
smulan Postat 10 oktober 2008 Dela Postat 10 oktober 2008 Vi har fort farande inte sett några bilder på bygget än, jag väntar fort farande .......:nya bilder: Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Micke_Tj Postat 11 oktober 2008 Författare Dela Postat 11 oktober 2008 Lite bilder men dock har jag inte gjort rent bakrutanny tillkommet i karet är osciimotionen annars är det inget speciellt nytt Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 12 oktober 2008 Dela Postat 12 oktober 2008 Ser bra ut micke, snart dax o fylla upp lite till med koraller eller? , nu när tekniken verkar vara igång.mvh manne Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Micke_Tj Postat 12 oktober 2008 Författare Dela Postat 12 oktober 2008 jodå du vet ju att det är planerat en inköpsresa den 15e Nov Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Doris Postat 12 oktober 2008 Dela Postat 12 oktober 2008 Ska du inte ha mer sten i karet ? Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Micke_Tj Postat 12 oktober 2008 Författare Dela Postat 12 oktober 2008 jodå det kommer har inte hittat sten jag vill ha Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 12 oktober 2008 Dela Postat 12 oktober 2008 jodå du vet ju att det är planerat en inköpsresa den 15e Novhade inte något datum att gå på.mvh manne Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Micke_Tj Postat 18 oktober 2008 Författare Dela Postat 18 oktober 2008 nu vet du...var iväg och handlade lite djur till karet. Bla två gonioporer, två kiruger en Pyroferus och en tenetti sambon som fick bestäme dessa inköpen.. det är ju tyvärr tvunget med dom fiskarna som resan är bokade... Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg