adddo Postat 8 april 2008 Dela Postat 8 april 2008 Vet att en del här är mycket intresserade av dessa fiskar, Norberg till exempel, de flesta kanske har sett den här monstertråden men postar den ändå för er som är intresserade. ca 180 sidor läsning o bilder.http://reefcentral.com/forums/showthread.php?s=&threadid=463869&perpage=25&pagenumber=1 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
crille Postat 8 april 2008 Dela Postat 8 april 2008 jag tycker det är skitläckra fiskar, stod i valet o kvalet hos ciklidleken, tänkte mig en grupp! men det blev en kejsare istället, men jag är sugen på ett gäng Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Norberg Postat 8 april 2008 Dela Postat 8 april 2008 Kan bara säga att det är mycket trevliga fiskar!Mycket enkla fiskar om man håller sig till en art i varje akvarium. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
crille Postat 8 april 2008 Dela Postat 8 april 2008 jag har ingen erfarenhet, av dom! funkar dom inte i grupp! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Norberg Postat 9 april 2008 Dela Postat 9 april 2008 Visst funkar de i grupp, harem är aldeles utmärkt sätt att hålla de flesta arterna i.Jag menade att om man vill blanda arter så behöver man läsa på lite mer då vissa funkar bra tillsammans och andra behöver lite mer jobb för att funka ihop.Vissa är aggresivare änn andra och alltför lika färgteckningar på arter man håller tillsammans kan göra att det blir lite bråk i karet. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
crille Postat 9 april 2008 Dela Postat 9 april 2008 tack tommy, då klarnade det:) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.