OskarW Postat 9 april 2008 Postat 9 april 2008 Hej, Funderar på ett köpa ett clownhotel som första saltvattenakvarium, för att testa om saltvatten e min grej, jag gillar ju hur slutresultatet är men jag vill veta hur det är på vägen, jag har läst lasses tråd Med fler, men jag undrar fortfarande om det e något bra jag ska komplettera med? Citera
OskarW Postat 10 april 2008 Författare Postat 10 april 2008 jo litteratur e ju alltid bra, så Clownhotelet e alltså "på riktigt" bara i med sand, vatten och Ls... typ? Citera
Netweaver Postat 11 april 2008 Postat 11 april 2008 Det funkar men det behövs mer cirkulation har satt en extra pump i sista facket med ett hydor bioflow vid utmatningen. Sen har jag ytterligare en pump för cirkulation i motsatt hörna. Citera
OskarW Postat 11 april 2008 Författare Postat 11 april 2008 okej ... nu ska jag bara få mitt 220L sålt sen blir det av och köpa Clownhotel :) Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.