Gå till innehåll

Buskar å flaggstänger!


Peppz

Rekommenderade inlägg

Köpte lite sten för ett tag sedan, verkade varit bra kvalisort, med tanke på tillväxten iaf. :)

Vad är är för röda buskar (till vänster) å gröna flaggstänger som växer? Ser ut som röda palmblad på högerflanken också.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 månad senare...

Jag har en sten där det växer samma grejjer. Antar att din sten kommer från Rolle det gör min också.

I den "röda busken" som du uttrycker dej frodas det miljarrrders småkryp mot stenen så dom får bra skydd där verkar det som.

Jag brukar skörda typ en eller två gånger i månaden för det växer väldigt fort. JAg har också den gröna spaghettin och de röda palmbladen på flera stenar.

Jag har letat och letat själv men inte kommit fram till vad det där så jag är lika nyfiken och bumpar den här tråden.

Ingen som vet??

Jag har också märkt att den röda busken skimrar i olika färger olika perioder. Först i klarrött, sen i blått och sist i grönt. Sen är det som att den blommar och släpper grejjer på ytan och sen återgår den nästa dag till att skimra i rött. Färgerna märks bäst när man kollar uppifrån.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...