Halogen Postat 12 april 2008 Postat 12 april 2008 Hej,Är det någonsom har priskoll på kameratillbehör såsom objektiv mm i Thailand? Och vad man bör tänka på om man handlar?Tacksam för tips!/ Hälsningar Pär Citera
Doris Postat 12 april 2008 Postat 12 april 2008 Vad är de för märke på kameran ? kameror o objektiv mm kommer att vara klart billigare än här.Tänk bara på att du ska få en garanti som gäller hela värden.Lite ställen som du kan titta in på som ja letat fram http://www.fotofile.net/Detta är den största och bästa affären i Thailand och Bangkok. Mycket bättre service än du kan få i någon svensk affär. Du får tillbaka momsen du betalar i affären när du lämnar landet. Gå in med kvitto och kamera till VAT refund office på flygplatsen.Kolla upp pantip plaza i bangkok. 2 våningar med enbart fotoaffärer\Magnus Citera
Halogen Postat 12 april 2008 Författare Postat 12 april 2008 Tack för tipset...det är till Nikon. Ska nog tyvärr inte till Bangkok, utan jag kommer röra mig mest på Phuket. Men det borde finnas någonting där också.Jag ska kolla in länken pronto!/ Hälsningar Pär Citera
Doris Postat 12 april 2008 Postat 12 april 2008 Det är bara i Bangkok som det är bra att köpa foto-prylar. som ja har hört. Har även hört att de inte är speciellt billiga Phuket. Är de direktflyg till phuket ?\Magnus Citera
Doris Postat 12 april 2008 Postat 12 april 2008 Flyg Phuket-Bangkok tar ca 1h 10m kostar från 240 sek.Bara å slänga sig på ett plan Hehe Citera
Cherokee709 Postat 12 april 2008 Postat 12 april 2008 Jag kollade priser i Phuket, men det var ingen större skillnad.Kollade efter undervattens hus till kameran, men det var ingen ide.Det kan skilja nån liten hundring.//Peter Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.