Gå till innehåll

Kejsare till 100L kar?


Orion

Rekommenderade inlägg

det skulle säkert funka med en dvärg i ett 100 liters kar... hos handlarna kan de ju gå rätt länge ibland innan de blir köpta... i mindre utrymme...

Men tycker det e knepigt o hålla friskt vatten me kejsare o annat i små burkar... typ mer skötsel.. men går, går det nog.. men den skulle nog va gladare i en större :P

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hade Centropyge flavicauda i mitt 80 liters Molly och vad jag vet så lever den än. Försökte mig på Centropyge fisheri nu till mitt Red Sea. Tyvärr hände något i karet samtidigt som jag fick den och det gick inte så bra. Off Topic men en mycket konstig händelse i samband med ett vattenbyte där några av mina ögonstenar (funnits i karet ett år) dog men allt annat överlevde utan att visa någonting.

MVH Lasse

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hade Centropyge flavicauda i mitt 80 liters Molly och vad jag vet så lever den än. Försökte mig på Centropyge fisheri nu till mitt Red Sea. Tyvärr hände något i karet samtidigt som jag fick den och det gick inte så bra. Off Topic men en mycket konstig händelse i samband med ett vattenbyte där några av mina ögonstenar (funnits i karet ett år) dog men allt annat överlevde utan att visa någonting.

MVH Lasse

Fan,det lät skumt :S aja,saltvattens akvaristiken är väl full av överaskningar

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...