cissi Postat 26 april 2008 Postat 26 april 2008 Hej jag har en fråga. Jag ska blanda till Fauna Marins tillsatts Sodium Bicarbonate och undrar om båda spårämnestillsatter Heavy Metal-Komplex och Iodine-,Fluoric-Kopmlex ska vara med eller om det bara är en av de? 2L osmos163,8g Sodium Bicarbonate10ml Heavy Metal-komplex10ml Iodine-,Fluoric-KomplexCalcium och Magnecium tillsattserna har min pojkvän blandat till redan och nu är det slut på bicarbonaten och pojkvännen är inte hemma så jag vill veta om jag har förstått det hela rätt?Cissi Citera
DaTrucka Postat 26 april 2008 Postat 26 april 2008 I calciumblandningen ska man ha i. Strontium Barium komplex och Heavy metal komplex.I karbonat lösningen ska man ha i Iodine fluoric komplex.Alltså skippa tungmetallerna i karbonat blandningen. Annars är allt rätt. Citera
cissi Postat 26 april 2008 Författare Postat 26 april 2008 tusen tack jag ska gå och blanda till det på en gång Cissi Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.