mikaelglad Postat 5 maj 2008 Postat 5 maj 2008 Ja som rubriken lyder så söker jag en nivåvakt. Vilka kan ni rekommendera?Vart köper ni dom? Citera
mikaelglad Postat 5 maj 2008 Författare Postat 5 maj 2008 Jag har letat efter duplas med flottör men kan inte hitta den. Är den bra, pålitlig? Citera
Robert Lennqvist Postat 5 maj 2008 Postat 5 maj 2008 Finns en på Kjell & Co, som funkar rätt bra. Tror de benämner den nivåvakt.Tyvärr är sladdarna på den lite väl korta. Claes Ohlsson hade en som var kanon förut, men tyvärr har de slutat sälja den. Citera
mikaelglad Postat 6 maj 2008 Författare Postat 6 maj 2008 ok va behövs mer än den? det ser ju bara utt att vara ett chip ? Citera
mikaelglad Postat 7 maj 2008 Författare Postat 7 maj 2008 Är det bara robert som har erfarenheter av nivåvakter? Citera
pikkenix Postat 7 maj 2008 Postat 7 maj 2008 Kör med en dupla och kan bara konfirmera att jag är riktigt nöjd med den. Vet ej var den går att få tag i dock... nån som vet då jag skulle vilja ha en till? Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.