ExCeed Postat 19 maj 2008 Postat 19 maj 2008 Hejsan. köpte i lördags en fin bubbbelkorall på Akvarieleasing och den har inte visat några problem. Men nu när jag kom hem från jobbet, är den helt ihopdragen, vilket den normalt bara är på natten! Hur är det med min lilla korall? Vad är fel?! alla värden ser bra ut osv Citera
salar Postat 19 maj 2008 Postat 19 maj 2008 Kan va för stark cirkulation som gör att den inte vill blåsa upp sig.Patrik Citera
ExCeed Postat 19 maj 2008 Författare Postat 19 maj 2008 Jag stängde av ena koralian som blåste över den lite och nu börjar korallen blåsa upp sig igen, kan det bero på det? Den ska ju stå i strömmen, bara inte för stark ström? Citera
uffe2 Postat 19 maj 2008 Postat 19 maj 2008 Den gillar inte för mycket cirkulation, för då kan den dra ihop sig i tid och otid. Citera
ExCeed Postat 19 maj 2008 Författare Postat 19 maj 2008 Har flyttat ner den i sanden, så den bara får lite cirkulation och viola! den blommar ut igen Citera
ExCeed Postat 19 maj 2008 Författare Postat 19 maj 2008 Nu är den ute och viftar som fan med sina armar och sammlar mat Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.