drakfisk Postat 25 maj 2008 Dela Postat 25 maj 2008 Hej jag undrar om det är nåt fel på min ena drake den som heter aatanata tror det heter så den är inte lika snabb volitansen den äter direkt nu har jag dom i olika kar för volitan äter upp allt så den andre får inget .Volitan är otrolig den äter fast den har en platty som den inte får ner helt ändå ska den ha mer .Haft dom lika länge o isläppta sammtidigt .Någon som vet varför sådan skilnad på dom .mvh drakfisk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
petrol Postat 25 maj 2008 Dela Postat 25 maj 2008 Låt Volitans äta tills den är mätt så ska du se att antennan tar de som blir över.Vänj av den med att äta platy. Det är inge vidare näringsmässigt. Finns mycket information på nätet att ensidig / felaktig kost dödar drakar på sikt. Lycka till. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.